A economía da tecnoloxía da información
Autor: Antelo, M. (2016). A economía da tecnoloxía da información, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela ISBN: 978-84-16533-94-7.
ANÁLISE ECONÓMICA DOS MERCADOS E INSTITUCIÓNS
Publicaciones: 2016
Autor: Antelo, M. (2016). A economía da tecnoloxía da información, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela ISBN: 978-84-16533-94-7.
Antelo, M. (2016). Discriminación de prezos, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela.
Antelo, M. (2015). Microeconomía intermedia en casos, Madrid: Delta Publicaciones, ISBN: 978-84-16383-15-3.
Antelo, M. (2015). Curso práctico de microeconomía intermedia, Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela, ISBN: 978-84-16183-86-9.
Antelo, M. (2014). Economía de la Información: Teoría y Práctica, Madrid: McGraw-Hill, ISBN: 978-84-481-9480-2.
Antelo, M. (2014). A restricción presupostaria do consumidor, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela, ISBN: 978-84-16183-21-0.
Antelo, M. (2014). As preferencias do consumidor e a súa representación mediante función de utilidade, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela, ISBN: 978-84-16183-20-3.
Antelo, M. (2014). A elección do consumidor, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela, ISBN: 978-84-16183-22-7.
Antelo, M. (2014). Variacións na renda e nos prezos dos bens e impacto sobre a elección do consumidor, Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela, ISBN: 978-84-16183-23-4.
Antelo, M.; Peón, D. (2016). Financial Markets: A Guided Tour, New York, Nova Science Publishers, ISBN: 978-1-62100-096-9.